Звездни Цивилизации

петък, 3 ноември 2017 г.

ВИСШИЯ  НИ АЗ  Е  ВИНАГИ С НАС



Водачите и “ангелите”, за които толкова много се говори са различни аспекти на вашия Висш Аз, а не някакви странници, които просто решават да ви помогнат.
В глава 12 от книгата на Монро Безкрайното пътуване се говори за това как той е имал разговори ВЪТРЕ във себе си със своя Висш Аз и другите си инкарнации. Те направо му казват, че го наблюдават и му помагат. Това открих и аз.

Водачите и “ангелите”, за които толкова много се говори са различни аспекти на вашия Висш Аз, а не някакви странници, които просто решават да ви помогнат.

Нашите Висши Аз искат да видят как се развива всяка инкарнация от началната до най-напредналата. Това означава, че вашият Висш Аз е ВИНАГИ с вас и винаги на ваше разположение да се посъветвате с него и НИКОГА няма да ви изостави! Той отхвърля страховете и поглъща/обработва информацията и емоциите.

Има още много към това, но всеки трябва да намери начин да се свърже със своя Висш Аз по своя воля. Монро каза на нашата група как може да се свърже със своя Висш Аз. Аз бях единствения, който се опита и успя. Никой друг не си направи труда да опита.

Ако знаехте онова, което знам аз, щяхте да знаете защо се смея на безпокойствата и страховете, и на надеждите Земята да се разпадне или да я завладеят извънземни. ТОВА НЯМА ЗНАЧЕНИЕ! Когато се свързвам с нечий водач, този водач е проекция на неговия Висш Аз. Не познавам друг шаман, който да ви го каже – всички те мислят, че това е някакъв скитащ из астрала дух и т.н.


ФРАЗАТА "В МОЯТА ПРЕДИШНА ИНКАРНАЦИЯ"
Висшите Аз инкарнирали се на тази планета имат едновременни инкарнации, а тези, които са избрали да се инкарнират на други планети имат последователни инкарнации.  Едновременните инкарнации се случват във всички честоти (времеви периоди), в които индивидуалните Висши Аз искат преживявания и растеж.

Тези преживявания и спомени се вливат във Висшия Аз и са необходими  на напредналите, доминантни и особено на финалната инкарнация.

Това, за което става дума в посочената фраза е най-близката по честота инкарнация (времеви период). Най-близката до вас инкарнация не е показател за напредъка ви – тя може да е от средно или ниско ниво – тя има свята роля във вашето пътуване и в края на краищата тя също е “вас”.


ИНДИВИДУАЛНОСТИТЕ НА ВИСШИЯ АЗ
Всеки Висш Аз може да има стотици инкарнации, които са различни. Различни са и самите Висши Аз – информацията, която се влива в тях променя вибрациите им – именно те определят различната индивидуалност на Висшия Аз.


По време на напредъка на Висшия Аз това разширяване продължава. В края на финалната инкарнация на този Висш Аз в трето измерение всички енергийни нишки (инкарнации) се прибират във Висшия Аз и Той/Тя се придвижва към още по-големи преживявания. Вибрацията, която сега има такъв Висш Аз включва редките и специални вибрации на земен “вишист”.

Висшият Аз притежава перфектната способност да разпознава останалите като индивидуалностите, които те са, макар че тази способност не се предава добре в инкарнациите поради влиянието не извънземните генетици. Всяко индивидуална инкарнация и нейните преживявания добавят за цялостната природа на този Висш Аз.

БЪДЕТЕ ДОВОЛНИ ОТ ТОВА, КОЕТО СТЕ - НИВА НА ИНКАРНАЦИЯ
Откакто в института Монро открих, че съм в своята финална инкарнация, всеки на когото го казах реши, че също е на този етап на принципа “следвай водача”. Затова сега ще опиша Доминантните, Финални и други инкарнации.

Аз съм имал над 1600 инкарнации. Всички освен 4 от тях са били основни (ниски, средни и напреднали) и тъмни, и светли, събиращи преживявания на Земята и съхраняващи ги в моя Висш Аз. Само вие можете да откриете колко инкарнации сте имали, защото само вие можете да получите съзнателен достъп в своя Висш Аз.

По някое време от моите инкарнационни преживявания моят Висш Аз е решил, че е време за доминантна инкарнация. Можете да имате 2-3 такива. Те са отвъд напредналите инкарнации и са смес от няколко точки от минали инкарнации, за да образуват индивидуална доминантна инкарнация.

Една от моите доминантни инкарнации се занимава с психични способности и развитие. Друга се занимава с чувството за хумор, необходимо за Висшите Реалии. За другата ми доминантна инкарнация няма да кажа нищо. Само вие можете да откриете своите доминантни инкарнации. Те ще взаимодействат с вас вътре във вашия Висш Аз.

Вашата Финална инкарнация е смесица от вашите доминантни инкарнации плюс доста от другите инкарнации. Може да знаете, че сте финална инкарнация, но е почти сигурно, че ще бъдете подтискани от семейството си и обществото, докато откриете това по-късно в живота си. Доминантните инкарнации са уникални за вас и щом съзнателно ги разпознаете като такива, установяват контрол над ДНК командите. Една събудена финална инкарнация не казва “трябва да живея с противоположния пол” – тя знае, че може да съществува и в двата вида връзки.

Финалната инкарнация знае за разрушителните енергии, вложени в противоположния пол и не иска да бъде непрекъснато обградена от тези вибрации. Може да сте всякакъв пол във финалната си инкарнация, но разпознавате физическото и го адаптирате така, че да служи на духа. Затова не допускам в групата жена, която има “нужда” от мъже. Когато станете финална инкарнация ще разберете защо.

Това няма нищо общо с физическия секс. Доминантната инкарнация, щом се осъзнае като такава, не скача в леглата за секс, а осъзнава истинското значение на секса като трансфер на енергия и помощ за растежа на духа на другия. Онези, които се свързват с други, за да открият “правилния човек” вместо да откриват себе си, не знаят, че физическото тяло само улеснява  духа да изрази себе си.

Ако, ОБАЧЕ, духът не е достатъчно напреднал, той ще използва физическото само за свързани с удоволствието преживявания, но все ще остава неудовлетворен.

Щом финалната инкарнация осъзнае своята природа, нещата се променят. Желанието за самия секс се подтиска и нуждата “да бъдеш с някой, който вибрира в синхрон с твоя дух или близо до него” става далеч по-важно. Вече знаеш за женитбата и противоположния пол – все още не разбираш защо докато не станеш финална инкарнация и не напреднеш достатъчно, за да се справиш с това.

Една финална инкарнация може да се ожени преди да се е събудила, но щом се събуди  вижда грешката и разбира защо това е грешка. Но, както казах, това е било преживяване. Сега вече можете да се измъкнете от играта и да се придвижите към по-висши неща. Една финална инкарнация може да започне като християнин, мюсюлманин и т.н., но се чувства неспокойно от ограниченията, докато духът се опитва да се събуди.

Финалните инкарнации, когато научат, че има изход, не се връщат назад. Може да има над какво още да работят – чувството, че са жертва, пушене, алкохол или друго, но знаят, че трябва да го отработят И да предприемат стъпки, за да го коригират.

Един познат, изложен на голямо количество висши неща, им обърна гръб и се ожени за жена, с която нямаше нищо общо. Ако беше финална инкарнация това нямаше да стане. Може да е бил доминантна или Напреднала, но не е бил Финална инкарнация.

Бъдете щастливи с това кой сте и какво сте, независимо дали сте Доминантна или Финална инкарнация. Има причина да получите материала, който споделям тук. Инкарнациите от ниско или средно ниво не се грижат за такива неща. Доминантните инкарнации могат да попият части от информацията в подготовката си да допринесат с нещо за Финалната ви инкарнация.

И така, вие сте женени. Това е вашето преживяване така, че извлечете максимума от него. То не е грешка. ВСИЧКИ ние е трябвало да преминем през това много пъти в различни роли. То просто показва къде сте днес. Не се опитвам да ви убедя в каквото и да било. Финалните инкарнации ЗНАЯТ. Не бих спорил с вас. Ако не ви харесва, забравете го. Аз нямам нищо против.

Информацията за финалните инкарнации тук ви дава повод да мислите. Преценете си сами, но МОЛЯ ВИ, бъдете щастливи с нивото, на което сте. Нямаше да получите тази информация, ако не бяхте Напреднала, Доминантна или Финална инкарнация. И още нещо за Финалните – ние генерираме нова информация, нова за това ниво.


ПЪТИЩАТА ЗА ИНКАРНИРАНЕ И ИНДИВИДУАЛНОСТТА НА ВИСШИЯ АЗ
Съобразяването е белег на последователно инкарниращите се Висши Аз и анатема за едновременно инкарниращите се.
Извънземните планети напредват като едно цяло. Те са на приблизително еднакво ниво на напредък според своята раса. Това не означава, че най-старите раси са най-напреднали духовно. Точно обратното е, както изглежда.

Най-старата раса в нашата галактика са влечугоподобните. Те са най-напреднали технологично и най-изостанали духовно. Това е изборът на тяхната раса и изглежда, че най-старата раса последна ще завърши Играта. Когато това стане другите отдавна ще са се изнесли към по-висшите реалии. Играта, обаче, ЩЕ завърши.

Тези Висши Аз са избрали този изключително бавен път за развитие. Трето измерение не е вечно. Влизат експлодиращите слънца и черните дупки, за да разчистят бъркотията. Край на играта!

Едновременно инкарниращите се Висши Аз избират да напредват индивидуално, а не колективно. Това е МНОГО важно. В по-висшите плътности именно индивидуалните способности блестят. Учим се да правим това сами. На Земята винаги е имало опит да се работи като “екип”, като “едно”. Това е извънземно влияние и опит да се намесят в нашите роли в Играта.

Едновременно инкарниращите се Висши Аз  са се адаптирали към тази намеса като карат своите инкарнации да работят като екип докато са на ниско, средно и ниско-средно нива на напредък. Така се получава значим опит от това да работиш с другите, за да си изградиш своя база данни и да откриеш какво работи за теб и какво – не, да се придвижиш отвъд екипите и да бъдеш самостоятелен.

Тази индивидуалност е вечна даже, когато всички Висши Аз се слеят в едно. За да има хармония, трябва да бъдете завършени като индивид. Трудно е да се схване това докато сте още в Играта. Едновременно инкарниращите се Висши Аз са първите, които да завършат и да излязат от Играта макар, че ние, живеещите на Земята сме били последните, които са я започнали.

В средните нива на напредък, започвате да искате да се отделите от екипите/групите. Започвате да развивате своята индивидуалност извън всякаква група. В тези последни дни натискът да се съобразяваш от страна на извънземните е все по-голям – наблюдавайте го от страна на религиите, правителствата и обществото.

Всички те са доминирани от извънземната мисъл.  Искат да направят Земята като другите, на които има последователно инкарниращи се.  Като казвам “индивидуалност”, не говоря за лайтмотива на тъмните “всичко е за мен”, а за балансирания начин на “аз съм себе си/аз мога да го направя лично”.

Желанието да излезете от екипа може да се прояви като отвращение от играта и загуба на интерес да се съобразявате с това, с което не се чувствате удобно. С времето това желание нараства. Вижте къде сте в своя път на напредък. Правилни отговори няма.

Вие сте където сте. Груповите дейности ли предпочитате или самостоятелните – вие сам или вие и някой друг? Ако се идентифицирате с тялото си, добрата новина е, че това е временно. Когато стигнете средното ниво на напредък това ще спре.

Що се отнася до индивидуалността на Висшия Аз, тази индивидуалност е абсолютна. Съставът на Доминантните инкарнации е уникален за всеки Висш Аз. Засега не мога да говоря за това как Висшите Аз избират своите Доминантни инкарнации. Основното е да вярвате в своя Висш Аз , който е истинския вас.

Да вярвате в своя Висш Аз е награда само по себе си.

Няма коментари:

Публикуване на коментар